سوال سوال سوال
 
درباره وبلاگ


مترسک ناز می کند کلاغ ها فریاد می زنند و من سکوت می کنم.... این مزرعه ی زندگی من است خشک و بی نشان خوش اومدیییییییییییییین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دريافت كد كليك ممنوع Gilan PatooGh ◄┤

ابزار وبلاگنویسان
glitter-graphics.com
Pichak go Up
فال امروز

**دیگر نگران تنهایی من نباش..**
عاشق ترین مرد ... آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت!!




يه نفر چه كارهاي انجام بده بهش ميگيد: اشغااال

خواهشا جواباي خودتون رو بصورت نظر به من بگيد.(هر كي جواب سوال منو نده خيلي اشغاله)



نظرات شما عزیزان:

afsane
ساعت12:01---19 شهريور 1390
salam vaqaan asgqaleپاسخ:واقعا ممنون از اميدي كه من داديد واقعا نميدونم چجوري ازتون تشكر كنم

دیووووووووووووووووووووووووووونه
ساعت16:54---18 شهريور 1390
اونه که:
1-پای حرفی که میزنه نمونه
2-به کسی که بهش اعتماد داره خیانت کنه
3-با هر کی رسید س ک س کنه
فعلا همینا به ذهنم میرسه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, :: 16:9 ::  نويسنده : امير حسين